BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU

PERSONEL DURUMU VE 2017 YILI İŞ DAĞILIMI

 

 

 

Yüksekokul Müdürü

Doçent Dr. Mehmet OÄŸuzhan İLBAN – 0 266 416 22 44 - Dahili:109

Yüksekokul Müdür Yardımcısı                                                                     

Yard.Doç.Dr. Muammer BEZİRGAN – 0 266 416 22 44 – Dahili-107

Yüksekokul Sekreteri

  1-Hayriye Bernal GÜNEÅž – 0 266 416 22 44 - Dahili:104

1-      Gelen-Giden evrakların kontrolü, idaresi ve süreçlerinin devamlılığı

2-      Satın alma Süreçleri

3-      Muhasebe evraklarının kontrolü ve imzalanma süreçleri 

4-      Bütçe çalışması ve ödenek takipleri

5-      Stratejik Plan

6-      Faaliyet Raporu

7-      ÖÄŸrenci Kayıt İşlemleri hazırlığı ve kontrolü

8-      Derslerin yapılabilmesi için fiziki mekanların hazırlanması ve kontrolü

9-      Mezuniyet İşlemlerinin hazırlığı ve kontrolü

10-  ÖÄŸretim Elemanlarının sınav jüri oluÅŸumları, atama ve görevlendirme süreçleri

11-  İdari personelin atanma ve görevlendirme süreçleri

12-  Yönetim Kurulu, Yüksekokul kurulu toplantı hazırlıkları, raportörlük ve alınan kararların uygulanması, tebliÄŸi

13-  Kurumlararası Koordinasyon

14-  Güvenlik ve Temizlik personelinin koordinasyonu ve denetimi.

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Döner Sermaye Muhasebe Yetkilisi Mustafa Kemal KAPLAN yürütür.

Özel Kalem – Personel ve Özlük İşleri - Yazı İşleri Yetkilisi

  1- Derya ÖZTÜRK– 0 266 416 22 44 - Dahili:100

1-      Yüksekokul  Kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulu Kararları yazımı ve arÅŸivlenmesi

2-      Resmi Makamlarla Yapılan Yazışmalar

3-      Randevu ve Telefon GörüÅŸmeleri

4-      Konferans Yazışma ve Davetiyelerin Düzenlenmesi

5-      Konferans, Kongre vb. etkinliklerin iletiÅŸimini saÄŸlamak, duyurularını yapmak ve arÅŸivlemek

6-      EÄŸitim-ÖÄŸretim Yılı Bilimsel Faaliyet ve Faaliyet  Raporları

7-      Özel Güvenlik ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi

8-      İdari İşlemler Takvimi

9-      Gelen Evrakların kayıt Edilmesi ve Birim İçi Evrak Kayıt

10-  Müdür ve Müdür Yardımcılarının GöreceÄŸi evrakların hazırlanması

11-  Giden Evrakların Hazırlanması, Gönderilmesi ve Takibi

12-  ArÅŸivleme

13-  Akademik ve İdari Personelle ilgili atanma ve görevlendirmelerin yapılması ve takibi.

14-  Tüm personelin özlük dosyalarının hazırlanması ve takibi.

15-  Tüm personelin yıllık izin, mazeret izni ve hastalık izinlerinin takibi.

16-  Ders görevlendirmelerine iliÅŸkin yazışmaların yapılması, onaylatıp kaydedilmesi, dosyalanması ve ilgili birimlere gönderilmesi.

17-  Konferans, sempozyum, kongre ve bilimsel toplantı görevlendirilmeleri.

18-  Temizlik elemanları ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi

19-  Özel Güvenlik elemanları ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi

20-  Part-Time çalışan öÄŸrenciler ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Destek Hizmetleri Yetkilisi Osman AKKAN ve Döner Sermaye Muh. Yetkilisi Kemal KAPLAN  yürütecektir.

Muhasebe Yetkilisi

  1-Nesrin ÇELİK DALKILINÇ – 0 266 416 22 44 - Dahili:113

1-      Satınalma (DoÄŸrudan temin)

2-      Ek dersler

3-      Dışarıdan gelen sözleÅŸmeli ÖÄŸretim elemanlarının ek ders, yolluk ve  sigorta iÅŸlemlerini takip etmek.

4-      Ödenek takibi ve talebi

5-      ÖÄŸretim elemanları ve idari personelin yolluk iÅŸlemlerini yapmak.

6-      Yıl sonu İşlemleri

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Muhasebe Memuru İsmail serdar ÇİMTAY yürütecektir.

 

  • Muhasebe Memuru / Taşınır Kayıt Yetkilisi

  1-İsmail serdar ÇİMTAY – 0 266 416 22 44 - Dahili:122

1-      Yüksekokula alınacak malzemeleri ve malzeme talep listesini hazırlamak

2-      Telefon,elektrik ve su faturalarının ödemeleri

3-      Taşınır Kayıt Kontrol iÅŸlemleri

4-      Taşınır Kayıt Kontrol iÅŸlemleri (3 aylık çıkışlar)

5-      Taşınır Kayıt Kontrol iÅŸlemleri (Cetveller)

6-      Taşınır Kayıt Kontrol iÅŸlemleri (zimmet fiÅŸleri)

7-      Ambarların devir teslim edilmesi

8-      Yıl sonu İşlemleri (Taşınır Yönetim Hesabı Cetvelleri-Taşınır çıkış-devir iÅŸlemleri)

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Muhasebe Yetkilisi İsmail Nesrin ÇELİK DALKILINÇ yürütecektir.

 

Döner Sermaye Gelirler Yetkilisi  (EÄŸitim ve Uygulama Tesisi)

  1-Mustafa Kemal KAPLAN-Bilg. İşl.  0 266 416 22 44  Dahili:119

1-      Gelirlerin Tahsili ve MuhasebeleÅŸtirilmesi

2-      Personel İşlemleri ve Ücret Ödemeleri

3-      Muhasebe Yetkilisi Mutemedi

4-      Harcama Yetkilisi Avans Mutemedi

5-      Yıl sonu İşlemleri (Taşınır Yönetim Hesabı Cetvelleri-Taşınır çıkış-devir iÅŸlemleri)

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri  Döner Sermaye Giderler Yetkilisi DoÄŸan HATCI yürütecektir.

 

Döner Sermaye Giderler Yetkilisi  (EÄŸitim ve Uygulama Tesisi)

  1-DoÄŸan HATCI – Bilg. İşl.  0 266 416 22 44  Dahili:127

1        - Satınalma (DoÄŸrudan temin-ihale)

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri  Döner Sermaye Gelirler Yetkilisi Mustafa Kemal KAPLANyürütecektir.

   ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi

1-      Neslihan ALTINKÖPRÜ –  0 266 416 22 44 - Dahili:111

  1. 1.      ÖÄŸrencilerin kayıtlarının yapılması.
  2. 2.      Erkek öÄŸrencilerin askerlik  (EK C-2) belgelerini hazırlamak.
  3. 3.      ÖÄŸrenci İşleri ile ilgili kurum içi ve kurum dışı yazışmalar. 
  4. 4.      ÖÄŸrenci İşleri ile ilgili Yönetim Kurulu ve Yüksekokul Kurul Kararları yazmak.
  5. 5.      Faaliyet Raporu (ÖÄŸrenci İşleri ile İlgili)
  6. 6.      KYK-Vakıf bursları ile ilgili yazışmalar
  7. 7.      Sınav programlarına iliÅŸkin sınıf listesi çıkarıp ilan ve dağıtımını yapmak.
  8. 8.      ÖÄŸrenci dilekçelerine iliÅŸkin yazışmalar
  9. 9.      ÖÄŸrenci temsilciliÄŸi seçim sürecine iliÅŸkin yazışmaları ve ilanları yapmak
  10. 10.  ÖÄŸrenci Disiplin suçlarına iliÅŸkin yazışmaları yapmak.
  11. 11.  Yabancı Uyruklu öÄŸrenci iÅŸlemlerinin takibini yapmak
  12. 12.  Her ay öÄŸrenci sayısal izleme formu yapmak.
  13. 13.  Kayıt sildirmek isteyen öÄŸrencilerin Yüksekokul Yönetim Kurul Kararına İstinaden kayıtlarını silmek.
  14. 14.  Mezun olamaya hak kazanan öÄŸrencilerin evraklarının komisyonlara iletilmesi, gelen raporlara göre Yönetim Kurulu kararı, mezuniyet belgesi,  diploma, v.b gibi evrakları hazırlamak ve otomasyondan düÅŸümlerini saÄŸlamak.

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri ÖÄŸrenci İşleri Memuru OÄŸuzhan ANAS ve Bölüm Sekreteri Halil İbrahim TEKE yürütecektir.

 

 

 ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi

2-      OÄŸuzhan ANAS – 0 266 416 22 44 - Dahili:111

  1. 1.      ÖÄŸrenci belgesi çıkarmak.
  2. 2.      Transkript çıkarmak.
  3. 3.      ÖÄŸrenci iÅŸleri ile ilgili evrakları imzaya çıkarmak ve öÄŸretim elamanlarına                        imzalatmak.
  4. 4.      ÖÄŸrenci iÅŸleri ile ilgili arÅŸiv çalışması yapmak sınav zarflarının ve birim klasörlerinin arÅŸivini saÄŸlamak.
  5. 5.      Elektronik Belge Yönetim Sistemi(EBYS) üzerinden gelen duyuruları ilan etmek.

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri  ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi Neslihan ALTINKÖPRÜ yürütecektir.

     Bölüm Sekreteri

1-      Halil İbrahim TEKE–  0 266 416 22 44 - Dahili:101

 

1-      Bölüm BaÅŸkanlıklarının sekretaryasını yapmak 

2-      Bölüm ders planlarının yazılması, bölüm ders programlarının yazılması, dağıtılması

3-      Sınav zarflarını hazırlamak,  teslim almak ve  arÅŸivlemek.

4-      Bölüm klasörlerinin arÅŸivini saÄŸlamak.

5-      Staj yapan öÄŸrencilerin sigorta giriÅŸ çıkışları ve aylık bildirgelerini düzenlemek.

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri  ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi Neslihan ALTINKÖPRÜ yürütecektir.

     Teknik Hizmetler  Yetkilisi

1-      Levent IÅžLAKOÄžLU –  0 266 416 22 44 - Dahili:155

1-      Bilgisayar Teknik İşleri ve Network

2-      Elektrik, Elektronik, Teknik Arızalar ve trafo takibi

 

  • İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri yürütecek personelimiz bulunmamaktadır.

     Kütüphane ve Yemek Hizmetleri Yetkilisi

1        –Osman AKKAN –  0 266 416 22 44 - Dahili:117

  1. 1.       Kitap salonunun genel düzenini saÄŸlamak.
  2. 2.      Ödünç Verme Birimine iade edilen kitapları raflara yerleÅŸtirmek.
  3. 3.      Sınıflandırma Sistemine göre raf düzenini saÄŸlamak.
  4. 4.      Raftaki yayınları arama ve bulma konusunda kullanıcılara yardımcı olmak.
  5. 5.      Her gün yenen yemek sayıları ile ilgili raporları hazırlamak ve paraları bankaya yatırarak gerekli yazışmaları yapmak
  6. 6.      Yaz stajı yapacak öÄŸrencilere staj dosyası hazırlamak.

 

İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yemek iÅŸleri ile ilgili görevleri  ÖÄŸrenci iÅŸleri Memuru OÄŸuzhan ANAS yürütecektir.


Web Sorumlusu : Hasan Hüseyin YILDIRIM hhyildirim@balikesir.edu.tr