BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU PERSONEL DURUMU VE 2017 YILI İŞ DAÄžILIMI |
Yüksekokul Müdürü
Doçent Dr. Mehmet OÄŸuzhan İLBAN – 0 266 416 22 44 - Dahili:109
Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yard.Doç.Dr. Muammer BEZİRGAN – 0 266 416 22 44 – Dahili-107
Yüksekokul Sekreteri
1-Hayriye Bernal GÜNEÅž – 0 266 416 22 44 - Dahili:104
1- Gelen-Giden evrakların kontrolü, idaresi ve süreçlerinin devamlılığı
2- Satın alma Süreçleri
3- Muhasebe evraklarının kontrolü ve imzalanma süreçleri
4- Bütçe çalışması ve ödenek takipleri
5- Stratejik Plan
6- Faaliyet Raporu
7- ÖÄŸrenci Kayıt İşlemleri hazırlığı ve kontrolü
8- Derslerin yapılabilmesi için fiziki mekanların hazırlanması ve kontrolü
9- Mezuniyet İşlemlerinin hazırlığı ve kontrolü
10- ÖÄŸretim Elemanlarının sınav jüri oluÅŸumları, atama ve görevlendirme süreçleri
11- İdari personelin atanma ve görevlendirme süreçleri
12- Yönetim Kurulu, Yüksekokul kurulu toplantı hazırlıkları, raportörlük ve alınan kararların uygulanması, tebliÄŸi
13- Kurumlararası Koordinasyon
14- Güvenlik ve Temizlik personelinin koordinasyonu ve denetimi.
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Döner Sermaye Muhasebe Yetkilisi Mustafa Kemal KAPLAN yürütür.
Özel Kalem – Personel ve Özlük İşleri - Yazı İşleri Yetkilisi
1- Derya ÖZTÜRK– 0 266 416 22 44 - Dahili:100
1- Yüksekokul Kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulu Kararları yazımı ve arÅŸivlenmesi
2- Resmi Makamlarla Yapılan Yazışmalar
3- Randevu ve Telefon GörüÅŸmeleri
4- Konferans Yazışma ve Davetiyelerin Düzenlenmesi
5- Konferans, Kongre vb. etkinliklerin iletişimini sağlamak, duyurularını yapmak ve arşivlemek
6- EÄŸitim-ÖÄŸretim Yılı Bilimsel Faaliyet ve Faaliyet Raporları
7- Özel Güvenlik ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi
8- İdari İşlemler Takvimi
9- Gelen Evrakların kayıt Edilmesi ve Birim İçi Evrak Kayıt
10- Müdür ve Müdür Yardımcılarının GöreceÄŸi evrakların hazırlanması
11- Giden Evrakların Hazırlanması, Gönderilmesi ve Takibi
12- ArÅŸivleme
13- Akademik ve İdari Personelle ilgili atanma ve görevlendirmelerin yapılması ve takibi.
14- Tüm personelin özlük dosyalarının hazırlanması ve takibi.
15- Tüm personelin yıllık izin, mazeret izni ve hastalık izinlerinin takibi.
16- Ders görevlendirmelerine iliÅŸkin yazışmaların yapılması, onaylatıp kaydedilmesi, dosyalanması ve ilgili birimlere gönderilmesi.
17- Konferans, sempozyum, kongre ve bilimsel toplantı görevlendirilmeleri.
18- Temizlik elemanları ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi
19- Özel Güvenlik elemanları ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi
20- Part-Time çalışan öÄŸrenciler ile ilgili istenilen bilgilerin düzenlenmesi
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Destek Hizmetleri Yetkilisi Osman AKKAN ve Döner Sermaye Muh. Yetkilisi Kemal KAPLAN yürütecektir.
Muhasebe Yetkilisi
1-Nesrin ÇELİK DALKILINÇ – 0 266 416 22 44 - Dahili:113
1- Satınalma (Doğrudan temin)
2- Ek dersler
3- Dışarıdan gelen sözleÅŸmeli ÖÄŸretim elemanlarının ek ders, yolluk ve sigorta iÅŸlemlerini takip etmek.
4- Ödenek takibi ve talebi
5- ÖÄŸretim elemanları ve idari personelin yolluk iÅŸlemlerini yapmak.
6- Yıl sonu İşlemleri
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Muhasebe Memuru İsmail serdar ÇİMTAY yürütecektir.
- Muhasebe Memuru / Taşınır Kayıt Yetkilisi
1-İsmail serdar ÇİMTAY – 0 266 416 22 44 - Dahili:122
1- Yüksekokula alınacak malzemeleri ve malzeme talep listesini hazırlamak
2- Telefon,elektrik ve su faturalarının ödemeleri
3- Taşınır Kayıt Kontrol işlemleri
4- Taşınır Kayıt Kontrol iÅŸlemleri (3 aylık çıkışlar)
5- Taşınır Kayıt Kontrol işlemleri (Cetveller)
6- Taşınır Kayıt Kontrol işlemleri (zimmet fişleri)
7- Ambarların devir teslim edilmesi
8- Yıl sonu İşlemleri (Taşınır Yönetim Hesabı Cetvelleri-Taşınır çıkış-devir iÅŸlemleri)
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Muhasebe Yetkilisi İsmail Nesrin ÇELİK DALKILINÇ yürütecektir.
Döner Sermaye Gelirler Yetkilisi (EÄŸitim ve Uygulama Tesisi)
1-Mustafa Kemal KAPLAN-Bilg. İşl. 0 266 416 22 44 Dahili:119
1- Gelirlerin Tahsili ve MuhasebeleÅŸtirilmesi
2- Personel İşlemleri ve Ücret Ödemeleri
3- Muhasebe Yetkilisi Mutemedi
4- Harcama Yetkilisi Avans Mutemedi
5- Yıl sonu İşlemleri (Taşınır Yönetim Hesabı Cetvelleri-Taşınır çıkış-devir iÅŸlemleri)
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Döner Sermaye Giderler Yetkilisi DoÄŸan HATCI yürütecektir.
Döner Sermaye Giderler Yetkilisi (EÄŸitim ve Uygulama Tesisi)
1-DoÄŸan HATCI – Bilg. İşl. 0 266 416 22 44 Dahili:127
1 - Satınalma (Doğrudan temin-ihale)
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri Döner Sermaye Gelirler Yetkilisi Mustafa Kemal KAPLANyürütecektir.
ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi
1- Neslihan ALTINKÖPRÜ – 0 266 416 22 44 - Dahili:111
- 1. ÖÄŸrencilerin kayıtlarının yapılması.
- 2. Erkek öÄŸrencilerin askerlik (EK C-2) belgelerini hazırlamak.
- 3. ÖÄŸrenci İşleri ile ilgili kurum içi ve kurum dışı yazışmalar.
- 4. ÖÄŸrenci İşleri ile ilgili Yönetim Kurulu ve Yüksekokul Kurul Kararları yazmak.
- 5. Faaliyet Raporu (ÖÄŸrenci İşleri ile İlgili)
- 6. KYK-Vakıf bursları ile ilgili yazışmalar
- 7. Sınav programlarına iliÅŸkin sınıf listesi çıkarıp ilan ve dağıtımını yapmak.
- 8. ÖÄŸrenci dilekçelerine iliÅŸkin yazışmalar
- 9. ÖÄŸrenci temsilciliÄŸi seçim sürecine iliÅŸkin yazışmaları ve ilanları yapmak
- 10. ÖÄŸrenci Disiplin suçlarına iliÅŸkin yazışmaları yapmak.
- 11. Yabancı Uyruklu öÄŸrenci iÅŸlemlerinin takibini yapmak
- 12. Her ay öÄŸrenci sayısal izleme formu yapmak.
- 13. Kayıt sildirmek isteyen öÄŸrencilerin Yüksekokul Yönetim Kurul Kararına İstinaden kayıtlarını silmek.
- 14. Mezun olamaya hak kazanan öÄŸrencilerin evraklarının komisyonlara iletilmesi, gelen raporlara göre Yönetim Kurulu kararı, mezuniyet belgesi, diploma, v.b gibi evrakları hazırlamak ve otomasyondan düÅŸümlerini saÄŸlamak.
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri ÖÄŸrenci İşleri Memuru OÄŸuzhan ANAS ve Bölüm Sekreteri Halil İbrahim TEKE yürütecektir.
ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi
2- OÄŸuzhan ANAS – 0 266 416 22 44 - Dahili:111
- 1. ÖÄŸrenci belgesi çıkarmak.
- 2. Transkript çıkarmak.
- 3. ÖÄŸrenci iÅŸleri ile ilgili evrakları imzaya çıkarmak ve öÄŸretim elamanlarına imzalatmak.
- 4. ÖÄŸrenci iÅŸleri ile ilgili arÅŸiv çalışması yapmak sınav zarflarının ve birim klasörlerinin arÅŸivini saÄŸlamak.
- 5. Elektronik Belge Yönetim Sistemi(EBYS) üzerinden gelen duyuruları ilan etmek.
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi Neslihan ALTINKÖPRÜ yürütecektir.
Bölüm Sekreteri
1- Halil İbrahim TEKE– 0 266 416 22 44 - Dahili:101
1- Bölüm BaÅŸkanlıklarının sekretaryasını yapmak
2- Bölüm ders planlarının yazılması, bölüm ders programlarının yazılması, dağıtılması
3- Sınav zarflarını hazırlamak, teslim almak ve arşivlemek.
4- Bölüm klasörlerinin arÅŸivini saÄŸlamak.
5- Staj yapan öÄŸrencilerin sigorta giriÅŸ çıkışları ve aylık bildirgelerini düzenlemek.
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri ÖÄŸrenci İşleri Yetkilisi Neslihan ALTINKÖPRÜ yürütecektir.
Teknik Hizmetler Yetkilisi
1- Levent IÅžLAKOÄžLU – 0 266 416 22 44 - Dahili:155
1- Bilgisayar Teknik İşleri ve Network
2- Elektrik, Elektronik, Teknik Arızalar ve trafo takibi
- İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yukarıdaki görevleri yürütecek personelimiz bulunmamaktadır.
Kütüphane ve Yemek Hizmetleri Yetkilisi
1 –Osman AKKAN – 0 266 416 22 44 - Dahili:117
- 1. Kitap salonunun genel düzenini saÄŸlamak.
- 2. Ödünç Verme Birimine iade edilen kitapları raflara yerleÅŸtirmek.
- 3. Sınıflandırma Sistemine göre raf düzenini saÄŸlamak.
- 4. Raftaki yayınları arama ve bulma konusunda kullanıcılara yardımcı olmak.
- 5. Her gün yenen yemek sayıları ile ilgili raporları hazırlamak ve paraları bankaya yatırarak gerekli yazışmaları yapmak
- 6. Yaz stajı yapacak öÄŸrencilere staj dosyası hazırlamak.
İzinli, raporlu ya da görevli olduÄŸunda yemek iÅŸleri ile ilgili görevleri ÖÄŸrenci iÅŸleri Memuru OÄŸuzhan ANAS yürütecektir.