Yayınlar

Yapıldığı Yıl

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI Kapsamındaki Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı: 1

Ulusal/Uluslararası Alan İndeksli veya Ulakbim Tarafından Taranan Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı: 16

2021

  1. PEKDAĞ, B., DOLU, G., ÜREK, H., & AZİZOĞLU, N. (2021). Exploring on-campus and in real school classroom microteaching practices  the effect on the professional development of preservice teachers. International Journal of Science and Mathematics Education19(6), 1145–1166.
  1. Dolu, G. (2021). Are science education students sufficiently aware of “Covid-19”?, International Online Journal of Educational Sciences, 13(3), 824-837.
  2. Çirkinoğlu Şekercioğlu, A. G., & Yünkül, E. (2021). The effect of flipped learning on student attitudes towards physics course. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE), 10(3), 145-153.
  3. Kocakülah, S. & Önol, M. (2021). Anlam Oluşturma Yaklaşımına Dayalı Öğretimin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Dönüşümü Kavramına İlişkin Kavramsal Değişimlerine Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama (EKU), 17(1), 20-38.
  4. BİLGİCAN YILMAZ, F., KARAKOÇ TOPAL, Ö., & ÖZ AYDIN, S. (2021). DNA Konusunun Web 2 0 Araçlarının Entegre Edildiği Laboratuvar Yöntemi ile Öğretimi. Journal of Instructional Technologies and Teacher Education10(1), 52–71.
  5. Çoşgun, Ş., Varol, E., Ayverdi, L., ÖZ AYDIN, S., & KARAKOÇ TOPAL, Ö. (2021). LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICILIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ  BALIKESİR ÖRNEĞİ. Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi11(1), 233–249.
  6. BENLİKAYA, R., Kahrıman, M.,  Yıldırım, M., & KARAKOÇ TOPAL, Ö. (2021).
    5e öğretim modelinin kavramsal anlama düzeylerine etkisi: temas açısını etkileyen faktörler. Araştırma ve Deneyim Dergisi, 6(1), 34-50.
  7. Ürek, H. (2021). Fizik öğretiminde manyetik alan ile ilgili çalışmaların incelenmesi: Physics education örneği [An analysis related to the examination of the studies in physics teaching involving the concept of magnetic field: Physics education sample]. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) [Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal)], 5(1), 51-63.
  8. Bostan Sarıoğlan, A., Şen, R. & Altaş, R. (2021). What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education? Journal of Educational Technology & Online Learning, 4(1), 193-214.
  9. Sarioglan, A. B., & Can, Y. (2021). Effect of open ınquiry based learning approach on the conceptual understanding of secondary school students, International Online Journal of Educational Sciences, 13(2), 432-446.
  10. Bostan Sarıoğlan, A., & Çelik, A. (2021). Sorgulamaya dayalı öğrenmenin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin fikirleri üzerine etkisinin kelime ilişkilendirme testi kullanılarak belirlenmesi [Determining the effect of inquiry-based learning on secondary school 5th grade students‟ideas using word association test]. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) [Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal)], 5(2), 138-159.
  11. ÖZDEMİR, E., & KOCAKÜLAH, M. S. (2021). The Effect of Metacognitive Supported Argument-Based Learning Approach on Conceptual Change and Metacognition in Physics Education. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi15(1), 145–185.
  12. KOCAKÜLAH, M. S., Abacı, B., & KOCAKÜLAH, A. (2021). Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi. İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi7(2), 223–262.
  13. ÜREK, H., & ÇORAMIK, M. (2021). A Cross Sectional Survey about Students  Agreement Rates on Non-Scientific Ideas concerning the Concept of Magnet. Journal of Turkish Science Education18(2), 218–232.
  14. BOSTAN SARIOĞLAN, A., & Şentürk Özkaya, Ö. (2021). Predict -Observe -Explain -Do  Calculate Your Carbon Footprint Activity in Distance Education. Journal of Inquiry Based Activities11(1), 30–50.
  15. BOSTAN SARIOĞLAN, A. (2021). Development of Inquiry-Based Learning Environment Scale  A Validity and Reliability Study. Malaysian Online Journal of Educational Sciences9(4), 27–40.
  16. BOSTAN SARIOĞLAN, A., DOLU, G., & YILMAZ, İ. (2021). Fen Eğitimi Konu Alanında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi  Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi Örneği. Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi9(1), 101–119.

Adres

Dinkçiler Mah. Soma Cad. Merkez/BALIKESİR

İletişim

+9 0266 241 27 62
nef@balikesir.edu.tr

Bizi Takip Edin: