BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ’NDE REKLAM VE TANITIM AMAÇLI STANT AÇMAK İSTEYEN YAYINEVLERİNİN DİKKATİNE
Yayınevleri, reklam ve tanıtım amaçlı stant açma taleplerini en az 20 gün önce web sayfamızda bulunan dilekçe ve ekinde belirtilen belgelerle birlikte göndermeleri gerekmektedir.
Dilekçe ile birlikte gönderilecek belgeler:
1. Balıkesir Üniversitesi Stant Açma Dilekçesi (Stant açacak firma tarafından imzalanıp kaşelenmesi gerekmektedir.)
2. İş Yeri Sahibinin/Kurum Yetkilisinin Nüfus Cüzdan Fotokopisi
3. Yayın Listesi
4. Kültür ve Turizm Bakanlığı Sertifikası (Geçerlilik Tarihine dikkat edilmesi gerekmektedir.)
5. Vergi Levhası
6. Ticaret Odasından alınan Oda Sicil Kayıt ve Faaliyet Belgesi,
7. Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınan Kapıdan Satış Yetki Belgesi,
8. Stantta görevlendirilecek personellerin bilgileri. Görevli personelin yaka kartları standın açık olduğu süre boyunca yakalarında takılı olması zorunludur.
Not: Necatibey Eğitim Fakültesi Şehit Öğretmen Aybüke Yalçın Konferans Salonu, Kongre ve Kültür Merkezi Salonları, Burhan Erdayı Kapalı Spor Salonu, Açık Spor Tesisleri Suni Çim Halı Saha- Atletizm Pisti, Fitness Salonu , Yüzme Havuzu ile Çağış Kampüsü Merkez Yemekhane önünde veya içinde tanıtım ve satış amaçlı çalışma başvurularının Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı’na,
Fakülte/Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarında yapılmak istenen tanıtım ve satış amaçlı çalışma taleplerinin ise Dekanlıklar ve Müdürlüklere yapılması gerekmektedir
Kitap standı taleplerinde dikkat edilmesi gereken hususlar:
1. Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Hakkındaki Kanuna muhalefet edilmemelidir. Korsan yayına izin verilmeyecektir. Korsan yayın tespit edildiği takdirde stant kapatılır ve gerekli yasal işlem başlatılır.
2. Tarafımıza gönderilen yayın listesinde yer alan kitaplar haricinde yayın satışı yapılmayacaktır.
3. Kitap standı izin verilen tarih/tarihler süresince açık kalabilecektir ve zaman aşımına izin verilmeyecektir.
4.Stant açılmadan önce ücret Türkiye Halk Bankası Balıkesir Şubesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı TR 03 0001 2009 2410 0006 0000 44 nolu IBAN hesabına yatırılarak dekontunun Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına ibraz edilmesi gerekmektedir.
5. Yatırılan stant ücreti sonradan iade edilemez.
6. Kitap satışlarında öğrencilerle imzalanan senetlerde, öğrencinin mağdur olmaması hususunda gerekli hassasiyetin gösterilmesi.
İletişim Bilgileri:
Adres: Balıkesir Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Çağış Yerleşkesi 10145 BALIKESİR
Tel : 0-266-6121400
Faks : 0-266-6121429
E-Posta : sks@balikesir.edu.tr
T.C. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
SAĞLIK-KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
STANT ALANLARI VE ÜCRETLERİ
1.KÜLTÜR MERKEZLERİ
Necatibey Eğitim Fakültesi Şehit Öğretmen Aybüke Yalçın Konferans Salonu
|
|||
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Şehit Öğretmen Aybüke Yalçın Konferans Salonu
|
224 kişilik |
Konser-Show-Stand Up,Film Gösterimi vb. Etkinlikler Tiyatro -Kongre-Toplantı-Konferans-Seminer-Panel-Söyleşi vb.Etkinlikler (1 Saat) |
1.950.-TL |
Çağış Kampüsü Kongre ve Kültür Merkezi Salonları
|
|||
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
|
Şehit Fethi Sekin Salonu
|
770 kişilik |
Konser-Show-Stand Up,Film Gösterimi vb. Etkinlikler Tiyatro -Kongre-Toplantı-Konferans-Seminer-Panel-Söyleşi vb.Etkinlikler (1 Saat) |
3.750.-TL |
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
|
Malazgirt Salonu
|
200 kişilik |
Konser-Show-Stand Up,Film Gösterimi vb. Etkinlikler Tiyatro -Kongre-Toplantı-Konferans-Seminer-Panel-Söyleşi vb.Etkinlikler (1 Saat) |
1.950.-TL |
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
|
Gelibolu Salonu
|
122 Kişilik
|
Konser-Show-Stand Up,Film Gösterimi vb. Etkinlikler Tiyatro -Kongre-Toplantı-Konferans-Seminer-Panel-Söyleşi vb.Etkinlikler (1 Saat) |
1.500.-TL
|
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
|
Dumlupınar Salonu
|
122 Kişilik
|
Konser-Show-Stand Up,Film Gösterimi vb. Etkinlikler Tiyatro -Kongre-Toplantı-Konferans-Seminer-Panel-Söyleşi vb.Etkinlikler (1 Saat) |
1.500.-TL
|
2.SPOR SALONLARI
Salon Adı |
Kapasite |
Özel Kuruluşlar |
||
Burhan Erdayı Kapalı Spor Salonu |
2500 kişilik |
Spor Müsabakaları-Konser-Show-Stand Up- Söyleşi vb. Etkinlikler |
5.100.-TL |
|
Fitness Salonu
|
|
Öğrenci |
Personel |
|
Seans |
25.- TL |
45.- TL |
||
Aylık |
165.- TL |
400.- TL |
||
Yüzme Havuzu |
|
Öğrenci |
Personel |
|
Seans |
25.- TL |
45.- TL |
||
Aylık |
165.- TL |
400.- TL |
||
|
|
|
|
Grup Çalışması 1 Saat/1 Kulvar 150.- TL |
Alparslan Türkeş Stadyumu- Atletizm Pisti (100,00 m için 9, 400,00 m için 8 kulvarlı
|
1780 kişilik |
Özel Kuruluşlar |
||
Spor Müsabakaları
|
||||
5.850.-TL |
3.DİĞER ÜCRETLENDİRMELER
Stand |
|
Kişi-Kurum-Kuruluş |
Günlük Ücretler |
Özel Okullar |
2.025.- TL |
Yayınevi Kitap Tanıtımı-Dersaneler-Eğitim Merkezleri-Sürücü Kursları vb. Tanıtımları, Yayınevi Kitap Satışı-Bedelsiz Ürün Tanıtımı ve Dağıtımı Etkinlikleri-Bilet Satışı vb.Etkinlikler. |
Günlük 1400.- TL 2 Gün 2.700.-TL 3 Gün 3.780 .-TL 4 Gün 4.725.-TL 5 Gün 5.940.-TL |
Banka Ürün Tanıtımı |
3.240.- TL |
Bedelli Hat- Kart Tanıtımı ve Satışı |
3.240.- TL |
Üniversitemiz Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları ve Çağış Kampüsü Merkez Yemekhanesi için Kağıt-Bez Afiş |
|
Broşür |
Bir günlük 1.290.-TL |
21x30 cm.(A4) Afiş |
Bir günlük 45.- TL |
42x30 cm.(A3) Afiş |
Bir günlük 70.- TL |
Büyük Boy 50x70 cm. Afiş |
Bir günlük 95.- TL |
En Fazla 1.5x5 m Afiş |
Bir günlük 345.- TL |
Ayrıca:
* Üniversitemiz Fakülte/Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarında yapılmak istenen tanıtım ve satış amaçlı çalışmaların Okul İdaresinin onayı ile gerçekleştirilmesine, reklam araç-gereçlerinin Fakülte ve Yüksekokul ve Meslek Yüksekokul idarelerinin uygun göreceği alanlarda ilan edilmesine ve Rektörlüğe bilgi verilmesine,
* Çağış Kampüsü Merkez Yemekhanesinde yapılmak istenen tanıtım ve satış amaçlı çalışmalar için Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’ ndan izin alınmasına,
* Gelirlerin Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Halk Bankası Balıkesir Şubesi TR 03 0001 2009 2410 0006 0000 44 no’lu hesabına yatırılmasına.
Dilekçe Örnekleri:
Çağış Kampüsü Merkez Yemekhane için tıklayınız.
Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı' na Bağlı birimler için tıklayınız.